-
BLIK
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej naszego Banku „BSNDM mobilnie”.
To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.
Przydatne informacje
Płatności BLIK w 3 krokach
Płatności w sklepach lub w Internecie:
Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko – zakupy opłacone
Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Czy mogę korzystać z płatności BLIK?
Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w naszym Banku. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną „BSNDM mobilnie” (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do swojej bankowości elektronicznej eBanknet.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.
RODZAJ TRANSAKCJI |
LIMIT DOMYŚLNY |
LIMIT MAKSYMALNY |
---|---|---|
Wypłata gotówki | 500 zł | 5 000 zł |
Płatności w sklepach | 500 zł | 5 000 zł |
Zakupy online | 500 zł | 5 000 zł |
Jak aktywować BLIKA?
- Pobierz aplikację naszego Banku „BSNDM mobilnie” ze sklepu Google Play lub App Store
- Uruchom usługę BLIK akceptując „Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej Banku oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
- Wybierz ikonkę BLIK
- Zacznij korzystać z BLIKA
Jak dbać o bezpieczeństwo?
- Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją „BSNDM mobilnie” i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobilna.
- Pamiętaj, że dostęp do aplikacji możesz zablokować kontaktując się Bankiem.
Regulaminy
Regulamin korzystania z usługi BLIK
Opłaty
Korzystanie z BLIK jest bezpłatne